Skip to main content

Penelopi le të pres...


Një zgjim i beftë, një derë e përplasur fortë e një dang lemerie edhe brenda saj. Dielli nuk dukej atë mëngjes, nga qelqi i pastër, i hapur vetëm pak, dhe drita e pakët edhe pse fajtore ishin retë, nuk e merziti. Ajri i freskët i bënte mirë mendimeve të saj dhe pikëpyetjeve që kishin lindur në kokë se pse ai ecte nëpër shtepi me hapa të mëdha, me nxitim e me një tringëllimë ankthi e nervozimi. 

E braktisi rehatinë e shtratit, hapi me një kërcitje të lehtë derën që vetëm para disa minutash ai e kishe përplasur me një cakërrdisje nervash dhe sytë i hasën dokudo rroba të hedhura nëpër dysheme, libra gjysmë të hapur, të braktisur, fotografi të rrudhosura e nëpër hundë e trullosi një duhma e tmerrshme e kafesë së harruar në zjarr, e cila kishte bërë gjithë shtepinë të vishej me një aromë djegësire.

Ai mëngjes ishte një adekuat i kaosit e teksa u ul në kolltukun e vjetër, me copë kadife e ngjyrë jeshile të thellë, hodhi një bilete në tavolinë. Bileta tregonte për një udhëtim me vajtje e pa kthim, i cili po e trazonte mëngjesin e saj papandehur.

Në mendje i vërshoi një oqean mendimesh e ajo nuk dinte nga të niste. I kishtë dhënë fjalën se në ditët më të errëta ajo nuk do ngulmonte t'i  kthente  shpresën, por do rrinte  në erresirë bashkë me të. Në ditët kur do  humbiste ëndrrat, optimizmin dhe veten ajo sdo të tregonte se sa talent jetonte brenda tij, se shpresa  vdes e fundit dhe se nësë ata ishin të dy nuk kishte humbur ende asgjë. Ajo nuk do tregohej cingune me të, të paktën jo atë mëngjes, ku vagëllima e qiellit kishte reflektuar edhe ne jetët e tyre. 

Ai fliste nëpër dhëmbë për një udhë të gjatë. Një udhetim për të rigjetur veten, për të harruar botën. 

''Ti mos më prit! Mbase s'do vij më kurrë'', - kaq tha dhe terhoqi valixhen, eci drejt saj, e puthi lehtë në të dyja faqet, hapi derën e u largua me hapa të mëdhenj, pa e kthyer kokën pas. 
Ajo mbeti pas derës së mbyllur me kercitje dhe me lotët që i veshonin nëpër faqet e bardha dëgjonte zbritjen e tij të shkallëve, hapat e tij të fundit, përplasjen e fortë të derës ( e nëpër mend i erdhi mallkimi i përhershëm ''Si dreqin nuk e mbylle njëherë pa e përplasur atë portë ?!'') kuptoi se ai iku dhe e zuri paniku.

U rrotullua dhe bëri para për tek pasqyra. I hodhi një vështrim të shpejtë vetes, flokë të pakrehura prej gjumit të shkujdesur, buzë të thara e të plasarituara prej të ftohtit, faqe të kuqe e të rrumbullakta e ndali te sytë. Sytë dukeshin të shkëlqyer, për cudi! Me siguri këtë rradhë shkëlqenin prej lotëve. E vëreu veten pa asnjë mendim në koke e u largua drejt dhomës të rregullonte disi rremujën e tij.

Pak caste më parë i kishte thene se do të largohej, do ikte drejt Askundit, me një tufë rroba, ca para të rrasura nëpër xhepa, një kujtim nga ajo e me askënd përkrah. Ajo nisi të dërdëlliste për ta bindur, por s'beri dot asgjë, u inatos si pëherë por nuk bëri zë. Nuk i miratonte largimet e tij të shpeshta e kthimet e bujshme me shumë plane të tjera largimesh. 

''S'do marr shumë gjëra me vete këtë rradhë,''- kishte thënë.
Asaj i ishte celur fytyra dhe i kishte shkrepur mendimi naiv se mbase do kthehej më herët. Ai kishte qeshur i hutuar, ishte ngritur nga divani tek i cili ishte leshuar dhe i kishte vajtur pranë, i kishte ledhatuar flokët e puthur ballin e me ca tinguj te embel i kishte përshpëritur: ''Asnjëherë nuk i dihet!''. 

U përmend se kishte rënë në mendime kur u afrua tek pirgu i rrobave të crregullta e bëri t'i vendoste nëpër vende. Ajo ishte më shumë se një fletore e mbushur me gabime, një shpirt plot plage e një tufe buzeqeshjes të ngrira. Nisi arien e lotëve dhe e la veten të ndriconte në errësire.

©RE


Comments

Popular posts from this blog

Vargjet e lira dhe mesazhet e Migjenit

Në letersinë shqipe, kur në mendje na vijnë vargjet e lira dhe një ndryshim rrënjësor i formës dhe përmbajtjes të zakontë të poezive, menjëherë na kujtohet Migjeni dhe vargjet e tij të lira. Poezitë e tij janë një paraqitje e zhveshur e realitetit të dhimbshëm, e botës së harruar, e problemeve ekzistencialiste dhe e fenomeneve të cilat dukeshin të rëndomta dhe nuk fliteshin në letërsi, me mendimin se Shqipëria kishte nevojë për patriotizëm dhe atdhedashuri për të ngritur në piedestal frymën atdhetare, përpara problemeve të rënda të përditshmërisë. Vargjet e lira të Migjenit hodhën poshtë të gjitha kufijtë, barrierat dhe klishet. Forma e tyre ishte e crregullt, e lirë dhe e pakufizuar nga kanone të paracaktuar, rimë apo ritëm i brendshëm. Më e lirë akoma ishte përmbajtja, e cila u kthye në himn për kryengritjen kunder varfërisë, padrejtësisë, urisë dhe dhimbjes njerëzore. Vepra ndahet në disa pjesë: Së pari,  Këngët e pakëndueme , të cilat shfaqin një rebelizem të au

‘’Katedralja e Parisit’’ dhe madhështia e Hygo

Java duket se fluturon e bashkë me të vjen dita kur prezantojmë me ju leximin e kohëve të fundit. Nga një bisedë me një mikeshë të krijuar së fudmi, me të cilën jemi gjendur në Klubin e Librit #rrembelibrin, mu kujtua një nga librat, që kam lexuar më me dëshirë gjatë viteve të gjimnazit, ‘’Katedralja e Parisit’’ shkruar nga Viktor Hygo. Vrapova drejt bibliotekës së familjes dhe iu riktheva kësaj kryevepre botërore që atë natë. Nuk munda ta lëshoja nga duart deri ditën e ardhshme dhe në mendje më vërshonin dhe një herë të gjitha ngjarjet e rikujtuara e cdo emocion, të cilin kisha përjetuar nëpërmjet këtij libri. Viktor Hygo konsiderohet si një nga autorët më të mëdhenj të letërsisë frënge e njëkohësisht të asaj botërore. I njohur ndryshe si babai i romantizmit, në veprat e tij dallohet qartë prania e rëndësishme e konceptit "turmë" dhe pikërisht kjo përbën një nga idetë themeltare të tij, ku sipas tij para feudalëve qëndrojnë me autoritetin maksimal për

‘’Shtëpia misterioze’’, kënaqësia e ditëve të verës

Java fluturoi dhe takimi i përhershëm i së shtunës me një libër ndër duar na gjeti në bregun e detit, me aromën e kripes e të rërës. Këtë javë në #njetuferrezeshneperre do flasim për një nga autorët më të mëdhenj francez. Në të vërtetë nuk është   hera e parë që sugjerojmë një libër të Honore de Balzak, por veprat e tij realiste, të bukura, njerëzore e të vërteta nuk mund të bëhen kurrë të përsëritura. Këtë javë do flasim për ‘’Shtëpia misterioze’’, një tregim i shkurtër i Balzakut. ‘’Shtepia misterioze’’ është botuar për herë të parë më 1831 dhe është pjesë e ‘’Komedisë Njerëzore’’. Ky tregim nis me mister që në faqet e para të tij. Dr. Horace Bianchon haset gjatë qëndrimit të tij në qytetin e Vendôme me një shtepi mistike, ku pemët, barishtet e gjelbërimi kishte gjalluar si pa të keq, e ku zogjtë, zvarranikët, macet e brejtësit bashkëjtonin e zhurmonin në shtepinë e braktisur, të cilën me shumë gjasa e gjenin si të tyren. Gjithcka që e bënte shtëpinë misterioze e cimbis

Shkruhemi së bashku

Name

Email *

Message *